.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلائل مخالفت طاهایی با ایجاد استان جدید در غرب مازندران ؛
اگر شدنی بود " مشایی" کار را تمام می کرد
استاندار مازندران درباره مخالفش با استان شدن غرب مازندران گفت: درباره استان شدن غرب مازندران نظر شخصی داشتم و گفتم الان باید به مازندران یکپارچه فکر کنیم.
اگر شدنی بود " مشایی" کار را تمام می کرد

شمال نیوز:  سیدعلی اکبر طاهایی شامگاه پنجشنبه در  گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مجلس باید تصویب کند تا استان ایجاد شود، گفت: استان شدن به دولت ارتباط پیدا نمی کند بلکه استان شدن نیاز به مصوبه مجلس دارد و نمایندگان مجلس نیز نمی توانند طرحی را ارائه کنند که بار مالی داشته باشد.

وی بیان کرد: نظر من این بود که غرب استان مازندران به آزاد راه نیاز دارد و اگر دولت پول دارد برای تکمیل آزاد راه صرف کند.
 
وی اظهار داشت: در طول هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد و با وجود افرادی همچون مشایی، شیخ الاسلامی و حسینی از غرب مازندران در بدنه دولت استان جدید ایجاد نشد.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه کشور ما با محدودیت منابع مواجه است عنوان کرد: برای ایجاد استان جدید نیاز به 500 میلیارد تومان بودجه است.
 
وی خاطرنشان کرد: برای غرب استان تکمیل کمربندی رویان و نور و محمودآباد نیاز منطقه است و این در حالی است که عباس آباد، کلارآباد، سلمانشهر و نشتارود اصلا کمربندی ندارد.
 
کنارگذر رامسر دو هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد
 
طاهایی افزود: برای رامسر کنار گذر 12 کیلومتری در نظر گرفته شد که 10 کیلومتر آن روی آب دریا قرار دارد که نیاز به 2 هزار میلیارد تومان بودجه است و بنابراین دولت که نمی تواند همین جوری پول بگذارد بلکه قرارداد بسته شد تا در قالب سرمایه گذاری بر روی آن کار شود و بنابراین باید به این نکته ها توجه کرد.
 
وی با اشاره به اینکه برای غرب مازندران چیزی را مطالبه کنیم که شدنی باشد تصریح کرد: ضوابط تقسیمات کشوری اجازه نمی داد تا استان جدید در غرب مازندران ایجاد شود چرا که اگر شدنی بود مطمئنا مشایی کار را تمام می کرد.
 
استاندار مازندران ابراز کرد: دستگاه ناوبری فرودگاه نوشهر در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد اما برای توسعه فرودگاه نیاز به تملک ساختمان های بلند در حریم فرودگاه است که نیازمند به پول است.
 
وی همچنین درباره آزاد سازی سواحل مازندران از سوی دولت اظهار داشت: آن قسمت از سواحل که مربوط به دولت بود آزاد سازی آن انجام شد.
 
وی گفت: می توان در ساحل مازندران بیش از 100 کیلومتر زیرساخت ایجاد کرد اما حداقل نیاز به 300 میلیارد ریال اعتبار دارد.
 
به گزارش مهر ،طاهایی با اشاره به شهرستان جدید کلاردشت گفت: در بحث ایجاد و تجهیز ادارات در شهرستان جدیدالتاسیس کلاردشت باید کم کم پیش رفت و تدریجی بودجه آن در نظر گرفته می شود و ادارات آن نیز تدریجی ایجاد و راه اندازی می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 شهريور 1392
احسنت. صادقانه و معقولانه پاسخ داد
دودانگه ساری 31 مرداد 1392
مهندس طاهایی بسیار بینش بالایی داردویک مازندرانی بااصالت است چقدر خوب است که نمایندگان فعلی یک دوره 4 ساله دیگر باایشان تعامل داشته باشند وبااوردن بودجه به مازندران دست طاهایی رادر اجرای طرحها ومخصوصا طرحهای عمرانی باز بگذارند وکم کتری خودرا به پای استاندار ودیگران ننویسند.دودانگه ساری
نا شناس 31 مرداد 1392
اقای طاهایی به زودی خواهید دید که استان ساحلی ار رودسر تا نوشهر تشکیل خواهد شد. دکتر محمدباقر نوبخت کار را تمام خواهد کرد
نا شناس 1 شهريور 1392
آخع عزیزم این پایان عمری دولت همین شما نبودید که چپ و راست بخش و شهرستان ایجاد کردید ؟!!
نا شناس 1 شهريور 1392
اگر استان جدید تشکیل نشه شما مازندرانیها هم مطمئن باشید که ما طرح الحاق شهرستانهای تنکابن و رامسر به سرزمین اصلی و مادری اش یعنی گیلان عزیز رو تقدیم دولت یازدهم و مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

♥ تنکابنی و رامسری تا ابد گیلک و گیلانی باقی خواهند ماند ♥ زنده باد گیلان و گیلانی ♥ زنده باد تنکابن و رامسر ♥ زنده باد گیلان بزرگ از تنکابن تا آستارا ♥ زنده باد رامسر عروس شهرهای ایران و گیلان ♥
نا شناس 1 شهريور 1392
اگر استان جدید تشکیل نشه شما مازندرانیها هم مطمئن باشید که ما طرح الحاق شهرستانهای تنکابن و رامسر به سرزمین اصلی و مادری اش یعنی گیلان عزیز رو تقدیم دولت یازدهم و مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

♥ تنکابنی و رامسری تا ابد گیلک و گیلانی باقی خواهند ماند ♥ زنده باد گیلان و گیلانی ♥ زنده باد تنکابن و رامسر ♥ زنده باد گیلان بزرگ از تنکابن تا آستارا ♥ زنده باد رامسر عروس شهرهای ایران و گیلان ♥
peyman 1 شهريور 1392
خداییش خسته نشدید اینقدر استان مازندران و شهرستان هاش رو تیکه تیکه و شقه شقه کردید؟
بسته دیگه
چه سودی برای استان داره بجز ایجاد هزینه و دور شدن مردم از همدیگه
واقعا متاسفم براتون
نا شناس 1 شهريور 1392
من هم که یک چالوسی هستم دوست ندارم از مازندارن جدامون کنند
از مسؤولین استان می خوام همش به فکر خودشون نباشند و یه نگاهی هم به این گوشه دور افتاده بکنند نا غربی های استان از بی توجههی ها به فکر جداشدن نیفتند
نا شناس 1 شهريور 1392
حالا که آخر خط رسیدی اینارو میگی!!!!!!!!!!!!
سعید 1 شهريور 1392
چطور برای کیش و قشم و..دیگر بندر و جزیره های جنوبی بودجه هست ولی برایشمال نیست با اینکه شمال به تهران نزدیکتر است .آقای طاهایی زیاد در ساری ماندید!
مهندس علی 1 شهريور 1392
موقع رفتن شده ، عاقلانه و منطقی پاسخ می دهند .
ظاهراٌ طبیعت و خلق و خوی سیاستمداران ما بستگی به روسای آنها دارد و ذاتاٌ متغییر هستند یا آنکه مردم را غیر معقول فرض می نمایند .
غرب استانی 1 شهريور 1392
آقای طاهایی شما هنوز نمیدونید که تصویب طرح استان جدید چهار مرحله دارد : 1.تأیید وزارت کشور 2.تصویب هیأت دولت 3. تصویب نهایی مجلس 4.تأیید شورای نگهبان . اما با مخالفتهای شخص شما بله با مخالفتهای شخص شما که بدبختانه خود را غرب استانی میدانید این طرح در همان مرحله اول متوقف شد. شما چه کار به این کارها دارید؟ میگذاشتید این طرح از مراحل اولیه بگذرد و به مجلس برسد آن وقت میدیدید که در مجلس هم تصویب میشد. مشایی این کار را نکرد چون جریان انحرافی بود و فقط به فکر خودش بود نه منطقه اش. شما اما جریان انحرافی نیستید اما وجه اشتراکتان با او این است که منطقه و زاداگاه خودتان را کاملا فراموش کرده اید. مرم غرب مازندران نه شما را میبخشند و نه مشایی و نه سایر غرب استانیهای دولت قبل را. ضمنا هر کاری که در این کشور بخواهد انجام شود چه کوچک باشد چه بزرگ بار مالی دارد اما با توجه به حرفهای شما بعد انقلاب باید تعداد استانهای کشور در همان 19 استان میماند و نباید 12 استان جدید تشکیل میشد چون بار مالی دارد ! و دیگر هم نباید هیچ استان جدیدی در کشور تشکیل شود چون بار مالی دارد ! این چه استدلالی است که شما میکنید آقای طاهایی !
غرب استانی 1 شهريور 1392
ضمنا آقای طاهایی خودتان هم میدانید که شرایط و ضوابط تقسیمات کشوری به هیچ وجه مانع استان شدن غرب مازندران نیست و چندین منطقه کشور علیرغم این که این شرایط و ضوابط را کمتر از غرب مازندران داشته اند استان شده اند اما غرب مازندران به دلیل مخالفتهای امثال شما به حقش نرسیده. اما به هر حال این که در دولت قبل انجام نشده هرگز دلیل نمیشود که ما ناامید شویم. ما 40 سال است که دنبال استان شدنیم و اگر 40 سال دیگر هم طول بکشد باز هم دنبال استان شدن خواهیم بود. اگر قرار بود به این سادگیها ناامید شویم که در همان سالهای اولیه ناامید میشدیم.
نا شناس 1 شهريور 1392
از موضعگیری بجا و شایسته مهندس طاهایی در استقلال و یکپارچه مازندران کمال تشکر را داریم. یک دلسوخته از غرب مازندران نوشهر
نا شناس 1 شهريور 1392
با اینکه طاهایی غرب استانی است از این تصمیمت تا این مدت قابل تقدیره بعید میدونم این دولت کاری بکنه
صفرعلی 1 شهريور 1392
آخه بدبخت اینقدر میگی عروس شمال ، عروس شمال خوب بیچاره تمام بودجه ها به غرب برده میشه اگر نصف اون پولها به شرق مازندران بیاد شماها باید برید فقط امواج دریا رو نگاه کنید..
احسان 1 شهريور 1392
حتی غرب مازندران سهمی در برنامه های شبکه تبرستان هم ندارد. اونوقت از جدا نشدن غرب مازندران میگید؟!
آیا مردم غرب استان لهجه، زبان، فرهنگ، آداب و رسوم و ... خود را در قاب تلویزیون مازندران و شبکه محترم تبرستان میبینند؟!
اگر می بینند بگید!!!
امیر 1 شهريور 1392
اینهایی که خودشان را اهل غرب استان معرفی میکنند و از طاهایی طرفداری کرده و در مخالفت با استان شدن غرب مازندران کامنت میگذارند غرب استانی نیستند. ما غرب استانیها کامنتهای نفوذی را خوب تشخیص میدهیم‎؛ پس بیخودی نقش بازی نکنید. نظر اکثریت بسیار قاطع و قریب به اتفاق مردم غرب استان کاملا مشخص است که 95 درصد طرفدار استانی شدن هستند ( اگر نگوییم 100 درصد ). هر کس اگر حتی ذره ای نسبت به این موضوع شک دارد میتواند بیاید اینجا و از مردم بپرسد تا شکش برطرف شود.
نا شناس 1 شهريور 1392
استان ساحلی را تشکیل میدهیم
ناشناسی از دیار باقی 2 شهريور 1392
آخه حیف نیست از این حرفها میزنید؟
همین الان هم مازندران و گیلان و گلستان هیچ حرفی برای گفتن تو کشور ندارن
بجای اینکه درخواست بدید جمع بشیم یه استان بزرگتر بشیم همش دم از جدایی میزنید
اونائی که میگن رامسر غرب استانه مازندرانه و بهش نمیرسن آخه بنده های خدا اگه بریذ بشید جزو استان گیلان که میشید شرق گیلان
باز هم بهتون نمیرسن
من موندم بقیه شهرهای مازرون چی داره که شما ها ندارید؟
چون یک موضوع مهم هستش بنظر من باید یک نظرخواهی از مردم بشه نه مسئولین خودشون تصمیم بگیرن
نا شناس 1 شهريور 1392
دوست عزیز نیازی به نظرسنجی نیست. تک تک کسانی که در ساری و بابل و امل نشستند و می گویند مازندران باید یکپارچه بماند اگر شش ماه در نوشهر یا چالوس یا تنکابن زندگی کنند صدای استان استان شدنشان گوش فلک را کر خواهد کرد. باید در منطقه ی ما باشید زندگی کنید و درک کنید که ما چه می گوئیم. اطمینان دارم روزی استان نگین شمال تشکیل خواهد شد
نا شناس 2 شهريور 1392
جناب استاندار برت میدارن انقدر ماس مالی نکن برادر
فیضی 2 شهريور 1392
فعلا در کشور طرح تجمیع چند استان و تشکیل ولایات وجود دارد .
نا شناس 2 شهريور 1392
•جناب آقای رئیس جمهور با سلام و احترام
جناب آقای حسین روزبهی استاد نهج البلاغه ، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران و مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، مدیر دانشگاه ادیب مازندران میتواند وزیر قدرتمند آموزش و پرورش یا استاندار مازندران باشد .
نا شناس 2 شهريور 1392
همین شما نبودید که چپ و راست عشقتون مشایی بود البته واسه اینکه بمونید و الان برای اینکه استاندار بمونید مشایی رو تخریب می کنید؟موضع خودت رو روشن کن خدا رو چه دیدی شاید چهارسال دیگه احمدی و مشایی جونت برگردند
رامسری 2 شهريور 1392
شمال نیوز چرا کامنتم رو منتشر نمیکنید؟ در جواب اونی که گفت اگه رامسر بشه شرق گیلان بازم بهش نمیرسن باید بگم حتی اگه اینجوری هم باشه حداقل 2 تا فایده داره : یکی این که از این راه طولانی تا ساری خلاص میشیم چون راه رشت از نصف راه ساری هم کمتره . یکی دیگه این که لهجه شون به ما نزدیکتره و زبونشونو میفهمیم . در ضمن با نظرسنجی موافقم این مردم اینجان که باید تصمیم بگیرن ... ضمنا کامنتی که گفته تمام بودجه ها به غرب مازندران برده میشه به نظر من باید به عنوان جک سال انتخاب بشه!
حسین 2 شهريور 1392
من ساروی ناراحت نمیشم که رامسر و تنکابن از مازندران جدا بشن برن رشتی بشن!!!
حداقلش دوستان زیادی اهل نوشهر و چالوس نور ... دارم که مخالف جدا شدن ازمازندران هستند!خودشونو مازندرانی میدونن
کسرشونه بهشون بگن رشتی نمیخوام بحث نژادی کنم ولی خب مثل اینکه این که شهرهای تنکابن و رامسر میخوان رشتی بشن
حتما کسرشونه بهشون بگن مازندرانی!! زورکی که نیست
ولی مازندران فقط این استان فعلی نیست نیمی از استان ما در استان تهران(دماوند و فیروزکوه، نیمی در استان سمنان مثل شهمیرزاد و فولاد محله
نیمی هم در استان گلستان هستند. استان مارو یه عده از خدا بی خبر تکه تکه کردند الان هم لاریجان قله دماوند از اونطرف هم تا آب اسک رو دارند جدا میکنن ما داریم واسه این دوشهر خودمونو میکشیم درضمن منطقه بکر و فوق العاده چهاردانگه ساری هم درحال الحاق به استان سمنانه
خسته شدم اینقدر این دوتا شهر با اینکه 90درصد بودجه مازندرانو گرفتن دم از نداری میزنن!!!
مازندران فقط تنکابن و رامسر نیست!!!! اون هایی که در گلوگاه و بهشهر و نکا ساری قائمشهر(حتی سینما هم نداره) بابل(کمربندی نداره) بابلسر(فقط یه دانشاه داره) نوشهر چالوس بهنمیر امل سواد کوه کیاسر چالوس نور.... ساکن هستتند که مردمانش حق زندگی دارند نه فقط تنکابن و رامسر
خواهشی که دارم اینه یکبار برای همیشه تمومش کنید
rash 2 شهريور 1392
سلام
نمیدونم چرا بعضیا کامنت گذاشتن ک تنکابن و رامسر مال گیلانن و سرزمین مادریش گیلانه!!!
مگه تاریخ نمی خونن و محدوده طبرستانو نمیدونن؟
مسئولان ما اصلا بقیه جاها نیستن و فقط ساریو می بینن.
فرزند طبرستان، مازندران یکپارچه
علي 2 شهريور 1392
به جهت نابرابري كه در بحث مديريت و بودجه شهروندان غرب مازندران مشاهده كردند اين موضوع به فكرشان رسيد اگر در به اين صورت به روي پاشنه شرق مازندران بچرخد مطمئناً ما مازندران را به رسميت نمي شناسيم
از مديران غرب مازندران در پيتخت
نا شناس 1 شهريور 1392
به نظر شما واقعا مردم تنکابن و رامسر مازندرانی صحبت می کنند؟ یا صحبتشان به گیلان نزدیکتر است؟ تنکابن و رامسر قبل از آنکه جزو مازندران شوند متعلق به گیلان بودند. این را من نمی گویم بلکه تاریخ می گوید
تنکابن و رامسر 2 شهريور 1392
لطفا کسانی که خود را فرزند طبرستان دانسته و ادعای تاریخ خوانی میکنند کمی بیشتر تاریخ را مطالعه کنند تا بفهمند که مرز گیلان و مازندران در طول تاریخ بارها تغیر کرده و تنکابن و رامسر تنها در یک دوره کوتاه تاریخی جزء مازندران نبوده اند که در آن دوره مرز مازندران تا هوسم ( رودسر ) ادامه داشته است اما در بیشتر دوره های تاریخی حتی تنکابن هم جژء گیلان و دیلمستان بوده است تا چه رسد به رامسر . پس لطفا آن دوره کوتاه را به کل تاریخ تعمیم ندهید.
نا شناس 2 شهريور 1392
« شعر آقای آرش دلفانیان تقدیم به شرق مازندرانی ها »

ای وطن دوست که دلداده ی حب وطنی

یک نصیحت بشنو از دهن همچو منی

منِ غربی مصیبت کش و بی پست و مقام

به تو شرقی که نمودی به من این لقمه حرام

هر چه پست است در این که ملک که دادند به تو

دگر از جان من ای دوست چه خواهی برو

سالها بندگی امر تو کردن بس نیست؟

متورم شدن این رگ گردن بس نیست؟

نظرت خواهش بیجا و تباهی داریم؟

جرم ما چیست بگو ما چه گناهی داریم؟

سالهاییست که پا بسته ی دامت هستیم

تو مپندار که ما عاشق نامت هستیم

چند گاهیست که از دام تو رستن خواهیم

نفس راحت و بی غیر نشستن خواهیم

جرم ما چیست که کاشانه ی ما در غرب است

بین ما بر سر این حق مسلم حرب است

از چه ترسی که چنین چوب به چرخم باشی

لای این چرخ چو پولاد شوی خم باشی

ترست اینست از این حادثه بی چیز شوی

بودجه کم شود و زرد چو پاییز شوی

سهم ما بود که میخوردی و میخندیدی

ریش ما را تو به جای کمدی میدیدی

شهرهای تو از آن پول چه آباد شدست

غرب بیچاره ی ما زخمی بیداد شدست

تو اگر خانه ی ما را وطن خود دانی

از چه رو باز جدایی طلبم میخوانی؟

بنگری نیک اگر، بودجه ی استانی

مال شرق است همه، نیک تر از من دانی

پس خودت را به جهالت نزن و ساکت باش

حق خود را بستانیم و تو ناراحت باش

بین فرزند چو فرقی بگذارد مادر

او گریزان شود از خانه و مادر آخر

نقل ما نیز چنین قصه ی تلیخیست که ما

کرده ایم این علم حق طلبیمان بر پا

این وطن دوستیت دیر به جوش آمده است

راه خود گیر که غربی به خروش آمده است

تا ابد عاشق ایران کهن میمانیم

زیر پرچم همه یکپارچگی میخواهیم
استان جدید 2 شهريور 1392
کی گفته طرح تجمیع استانها در کشور وجود دارد ؟ همین الآن طرح تشکیل چندین استان جدید روی میز وزارت کشور است بعد شما حرف از تجمیع استانها میزنید ؟ سرچ کنید : "استانهایی که شاید بعدا نامشان را بشنوید."
نا شناس 2 شهريور 1392
رامسر و تنكابن و عباس آباد فقط از نظر تقسيمات استاني جزء مازندرانه اما تمام مبادلات فرهنگي اقتصادي بيمارستاني و غيره با توجه به زبان و فرهنگ مشترك گيل و با توجه به مسافت بسيار نزديك به مركز استان گيلان با گيلانه به طور مثال اگر در هر ساعت از شبانه روز بخواهيد از رشت به اين شهرها و يا تا چالوس سفر كنيد از ميدان جانبازان رشت همه نوع وسيله مهيا است و يا بالعكس هم خواني فرهنگي شرق گيلان و غرب مازندران آنچنان به هم نزديكه مردم غرب مازندران اصلا خودرا مازندراني نمي دانند.
نا شناس 2 شهريور 1392
مرز مازندران و گیلان در تاریخ تغییرات زیادی داشته و به جز یک دوره کوتاه که مرز مازندران تا رودسر بوده، در بیشتر تاریخ، تنکابن و رامسر جزء گیلان بوده پس لطفا آن دوره کوتاه را به کل تاریخ تعمیم ندهید .
نا شناس 2 شهريور 1392
دکتر شریعت نژاد نماینده محترم مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد با انتقاد شدید از تبعیض‌ ها و بی‌ عدالتی‌ های موجود نسبت به منطقه غرب مازندران تأکید کرد: شاید تبعیض و بی‌ عدالتی از سوی مدیران پایین دست قابل اغماض باشد، اما رفتار ناعادلانه مرکزنشینان که ذهنیت مردم این خطه را برهم می‌ ریزد تا جایی که همواره خواهان تشکیل استان جدید در غرب مازندران هستند قابل تأمل و بررسی است و یقیناً تداوم این امر از سوی مدیران کلان موجب می‌ شود برخی مسائل را برای مردم و رسانه‌ ها روشن کنیم. وی افزود: شهرستان‌ های غرب مازندران محرومیت مضاعف را تحمل می‌ کنند. بی‌ شک این محرومیت مضاعف اتفاقی نبوده و برنامه‌ ریزی شده است، به عنوان مثال در سال گذشته فقط 14 درصد از اعتبارات عمرانی به این شهرستان اختصاص یافت که در سال جدید هنوز ریالی اختصاص پیدا نکرد.
نا شناس 2 شهريور 1392
دوستان من کتاب را خواندم و دیدم قبل از همه ی اینها دیار طبرستان از آستارا تا گالیکش یا مینودشت بود و کمی بعد گیلان منظقه ای جدا و در چندین سال پیش گلستان نیز استان شد زنده باد مازندران یکپارچه
نا شناس 2 شهريور 1392
مردم رامسر تمایلی برای ماندن در مازندران ندارند . فکر میکنم که تنکابن هم اینچنین باشند چون تنکابن فامیل و دوست زیاد داریم و همه گیلان را بر مازندران ترجیح می دهند. اولویت اول ما استان جدید ساحلی است و سپس در صورت منتفی بودن آن الحاق به گیلان خواسته اکثریت مردم تنکابن و رامسری است
نا شناس 2 شهريور 1392
بنده به عنوان یک تنکابنی هیچ دلم نمی خواهد از سرزمین آبا و اجدادی ام جدا شوم....
زنده باد وطن من ایران اسلامی
زنده باد مازندران سرافراز
زنده باد تنکابن مازندران
نا شناس 2 شهريور 1392
ما بابلی ها به هیچ وجه حاضر نیستیم از مازندران جدا شویم
حسین رامسری 2 شهريور 1392
چرا می خواهید ما را به زور در مازندران نگه دارید آقا ما رامسری ها نمی خوایم جز مازندران باشیم یه همه پرسی بذارید معلوم می شود. نه از زبانشان سر در میاوریم و نه فرهنگشان شبیه ماست. ما گیلکیم به چه زبانی بگوییم.
نا شناس 3 شهريور 1392
فقط و فقط استان ساحلی
شمالی 2 شهريور 1392
چرا غرب استانیها دوست دارن که جدا بشن؟

چرا شرق استانی ها دوست ندارن غرب جدا بشه؟


برا اینکه شرقی ها از نعمت بودجه غربی ها بی بهره می شن
چون بودجه غربی ها رو شرقی ها می خورن
چون غربی ها فکر می کنن که بهشون ظلم می شه

شرقی مازندرانی های عزیز ، تقصیر خودتونه
ماها برده شما نیستیم شهر درجه دو مازندران نیستیم


اوج مسافرت کل تلویزیون میگه جاده چالوس شبکه مازندران میگه هراز فیروزکوه
اخبار شبکه یک ارتباط برقرار می کنه با پلیس راه مازندران فقط هراز فیروز کوه رو نشون می ده
باز دم کرجی ها گرم که جاده چالوسو نشون میدن
آخه کیه که وقتی میگه شمال منظورش آمل یا بابل یا ساری باشه

اینقدر خق اینوریا رو خوردید که ملت مجبور باشن خودشونو از شر شما ها راحت کنن

- شرمنده که اینقدر تند نوشتم،
ما نه مازندرانی هستیم نه گیلانی ما شـــمـــالــــی هستیم
غرب استانی عاشق منطق 3 شهريور 1392
همیشه همین جوری کامنتهای غرب استانیها رو سانسور میکردید . زمستون تموم میشه و رو سیاهی به زغال میمونه آقای شرق مازندران نیوز !
نا شناس 4 شهريور 1392
تنکابنی و رامسری یک کلام / استان ساحلی والسلام
نا شناس 4 شهريور 1392
من دوبار کامنت نوشتم درباره اين خبر منتشر نکرديد متاسفم روز قيامت اون پل صراطي که ميگن از مو هم باريکتره به اين نامردي ها هم رسيدگي مي کند . درباره منتشر نکردن يک کامنت هم بايد جوابگو باشيد
نا شناس 4 شهريور 1392
چرا کامنت ما غرب استانی ها رو منتشر نمی کنید. نگران سونامی کامنت ها از سوی کاربران غرب مازندران هستید!!!
نا شناس 4 شهريور 1392
شرق مازندرانی های عزیز سلام،

اولویت اول ما مثل مردم شریف گلستان جدا شدن از مازندران و تشکیل استان جدید است ولی اگر به هر فرضی این اتفاق نیفتاد و تشکیل استان ساحلی منتفی شد آیا به نظر شما مساله الحاق دو شهر تنکابن و رامسر به گیلان عقلانی تر و به صرفه تر است یا برای انجام یک کار کوچک اداری 500 کیلومتر رفت و برگشت از ساری!!! تازه معلوم هم نباشه که جناب مدیر کل باشند یا خیر !!!! فاصله 100 کیلومتر رامسر به رشت کجا و 250 کیلومتر تا ساری کجا !!!!

خود من روز اول ماه مبارک رمضان امسال برای انجام یک کار بسیار ساده و کوچک که مراحل اداری آن در تنکابن تکمیل و انجام شده بود و فقط بایستی دستی به مسئول مربوطه که مسئول یک واحد هم بود نه مدیرکل!!! در مرکز استان می رساندم؛ تا کار را پیگیری و انجام دهد، به ساری رفتم که مع الاسف مسئول مربوطه نبود، هر چه سعی و التماس کردم تا همکاران دیگر و هم اتاقی های آن فرد را راضی کنم که پرونده ام رو که در شهرستان تکمیل شده بود، رو فقط امانتی تحویل بگیرند که فردا به آن فرد بدهند تا من دوباره مراجعه ننمایم، قبول نمی کردند و می گفتند برو فردا بیا!!!

گفتم من از تنکابن یعنی 250 کیلومتر آن طرفتر آمدم و شما طوری می گوئید برو فردا بیا انگار که از بابل یا آمل آمده باشم ولی در جوابم می گفتند می خواستی نیایی!!! به ما چه ربطی داره!!! کی گفت که بیائی!!! در نهایت یک انسان (تاکید می کنم که یک انسان) در همان مجموعه قبول کرد که پرونده تکمیل شده مرا بگیرد و به آن عالیجناب غائب برساند تا فردا دوباره 500 کیلومتر را در هوای داغ تابستان و آن هم در ماه مبارک رمضان رفت و برگشت نکنم!!!!

حالا متوجه شدید که ما چه گرفتاری ای رو در غرب استان داریم تحمل می کنیم؟! این تازه یک نمونه بسیار بسیار کوچک بود که همین یک ماه پیش برای شخص بنده اتفاق افتاد و داستان نبود!!! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !!!
نا شناس 5 شهريور 1392
فقط مازندران متحد، از مرز سفید تمشک رامسر تا انتهای گلوگاه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.